بعد زایمان بهترین روش جلوگیریتون چیه ؟

۱۰ پاسخ

قبل با بعد نداره کلا کاندم بهترینه

قطع رابطه😂

قرص

ما همون کاندوم رو پیش می‌بریم چون مشکلی نداشتم باهاش

خرج اولی که بده خودش بلده چطوری جلوگیری کنه که دیگه باردار نشم نیاز به انجام کاری از طرف من نیست 😂

من طبیعی بودم

دستگاه بزار طبیعی هم جلوگیری کن
زندایی من با یکی از آشنا هامون با دستگاه باردار شدن
منم بعد زایمان میخام برم دستگاه بزارم انشالله ب بدنم بسازه طبیعی هم جلوگیری کنم

آیودی هست چون طبیعی مطمن نیست بخاطر همون اگه بعد زایمان دوباره حامله بشم نه میتونم سقطش کنم نه هم با وجود بچه و گرونیو هزارتا مشکل بچه رو نگه دارم پس آیودی مطمن تره

والا من ۱۶سال ازدواج کردم همش طبیعی جلوگیری کردم و بستگی به مردم داره چقدر با درک و دقت باشه ….

طبیعی و کاندوم باهم
کلا اگه قطعی نمیخوای دوتا روش باهم داشته باشی دیگه درصد خطا خیلی پایین میاد
طبیعی و کاندوم هم عوارضش از همه چیز کمتره

سوال های مرتبط

مامان مایا👼🏻 مامان مایا👼🏻 هفته سی‌وپنجم بارداری