۳ پاسخ

یکماهی طول میکشه اصلا ناامید نشو ادامه بده میدونم سخته اما درنهایت راحت میشی منم دوماهی میشه گرفتمش اوایل خیلی ناامید میشدم اما سر یکماه قشنگ یاد گرفت

نه دیگه یکماه بیشترجایی نرفتم نه شب نه موقع بیرون رفتن پوشک نمیکردم وبیرون یاخواب قبلش میبردمش تحریکش میکردم که جیش کنه

یکماه مقاوم باش وتحمل کن سخت نیس الان دیگه نگیری بچه خودادراری میگیره

سوال های مرتبط