پسر من که هیچی نفهمید نه بعدش بیقراری کرد نه تب کرد
واسه پسر من خیییلی سخت بود ۱۰ روزه نه میخوابه نه شیر میخوره همچنان تب میکنه 😥😓
واسه پسر من خیلی راحت بود
ان شاالله واسه شماهم راحت باشه
ن عزیزم راحت بود
ن برا ما ک راحت بود انشالله واسه شما هم راحت باشه
سر ساعت پاراکید بده اوکی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.