بچم تازه ۴ ماهش شد. فردا واکسن داره ایا اذیت میشه خیلی؟

۵ پاسخ

پسر من که هیچی نفهمید نه بعدش بیقراری کرد نه تب کرد

واسه پسر من خیییلی سخت بود ۱۰ روزه نه میخوابه نه شیر میخوره همچنان تب میکنه 😥😓

واسه پسر من خیلی راحت بود
ان شاالله واسه شماهم راحت باشه

ن عزیزم‌ راحت بود

ن برا ما ک راحت بود انشالله واسه شما هم راحت باشه
سر ساعت پاراکید بده اوکی

سوال های مرتبط