۶ پاسخ

من ۳۸ هفته زایمان کردم ۸ سانت بود آماده برا زایمان خخخ😂😂

من از ۳۴ هفته یک سانت بودم تاااااا ۳۹ هفته که ختم بارداری دادن شده بودم یک و نیم سانت 😑 به زور امپول فشار و ورزش شدم دو سانت و نیم
دیگه کیسه ابم رو ترکوندن تا بالاخره دردم شدید شد و دهانه رحمم باز شد

الان ۳۲ هفته
یک سانت

من بچه اولم با کلی ورزش و پیاده روی رفتم معاینه ۴۰ هفته بسته بسته بودم ی آمپول فشاروورزش با توپ دو سانت باز شدم

۳۶ هفته ۱ سانت ۳۷ ۲سانت

به نام خدا ۴۱هفته زاییدم و بسته بسته بود

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد