۱۱ پاسخ

سزارین

سزارین

یه مثال دوستم طبیعی زایید بعد دکتره ازش کلیپ گرفته اینستا ک طبیعی چطوره اونم گفته خانم دکتر راحت تو نیم ساعت فول شدم بچه دنیااومد من اینجوری شدم🥴😵😳😳بش گفتم تو چی میگی مگه من نپرسیدم گفتی مرگو جلو چشام دیدم جرخوردم فلان شدم گفت دکتر اصرار کرد اینارو بگو نتونستم نه بگم گفتم جلو دوربین بش گفتم باید بش میریدی وقتی تجربه بدی داشتی یروز کامل بودی نه نیم ساعت نبایدم اینارو میگفتی حقیقتو میگفتی بقیه مامانا ک‌ببینن اگاه باشن خودشون تصمیم بگیرن

طبیعی ...من سزارین هلاک شدم

اونی که هر دو رو تجربه کرده باشه قطعا میگه طبیعی

طبیعی تا همیشه

سزارین محشرررر🫰

بیمارستان خصوصی برو فرقی ندار طبیعی یا سزارین فقط دولتی آدم اذیت میکنن

من همه اطرافیانم از سزارین راضین
حتی اونایی که دوتارو تجربه کردند
منم تو خودم نمیبینم از پس طبیعی بر بیام ترجیحم سزارینه اگه دکتر همراهی کنه 🥲😅

سزارین اختیاری.
کاملا کاملا کاملا راضی 👌

هعی،منم دنبال همینم،سپردم به خدا،که هرکدوم برای من و بدنم بهتره پیش بیاد

سوال های مرتبط