بچها شما فقط به پهلو چپ می‌خوابید؟ یا راست هم میخوابید؟

۹ پاسخ

دوطرف بیشتر چپ بخاطر خونزسانی ب بچه

هر دو‌طرف ولی بیشتر پهلو راست
چون به پهلو‌ چپ که میخوابم به قلبم فشار میاد نفسم میگیره تپش قلب میگیرم

از اول فقط به چپ

دو طرف

به هر دو سمت

من هردو میخوابم

بیشتر به راست ، چپ به قلبم فشار میاد

من هردو

نه دوطرف میخوابم
ولب بیشترچپ

سوال های مرتبط