۱۲ پاسخ

دل درد داره بخاطر همین ولع مکیدن داره قطره بهش میدی؟

اگه بالا نمیاره مشکلی نداره زیاد خودتو درگیر ساعت و زمان بندی نکن ببین نیاز بچت چقدره عزیزم شاید شیرت رمق نداره واسه همین زود زود گرسنش میشه
بعدم اولش اینطوریه یکم بزرگتر بشه خوب میشه به غذا خوردن هم که بیفته دیگه این مشکلاتو نداری

عزیزم شاید شیرت جون نداره منم تمام لباسام خیس میشد اما جون و قوت نداشت اب بود
6۰ سی سی زیاد الان بچه میخوره شما هرچی بدی میخوره اون ولع میکدن اگه زیاد بدی تبدیل به رفلاکس میشه
شیر خشک بدا

شاید میل یه میک زدن داره
پستونک بده

عزیزم درسته سینت شیر داره مال منم همینطوری ولی بچم زود به زود گروسنش میشد دکتر گفت شیر خودت قوت نداره بخاطر همین سیر نمیشه دیگه بیشتر بهش شیر خشک میدم
اینطوری سیر میشد دیگه گریه نمی‌کرد
خب بچه گروسنشه تا گروسنه نباشه که گریه نمیکنه بهش شیر خشک بده تا سیر بشه بخوابه بعضی از بچه ها میبینی معدشون بزرگه بخاطر همینه خداروشکر کن کاشکی بچه من بخوره من همش بهش میدم

بچه منم همینه
بنظرم لازم داره و باید تا جایی که میشه و میخواد سیر نگهش داریم
من هربار بچم شیر میخواد سینمو میدم وقتی ببینم سیر نشده شیر خشک میدم
تا وقتی سیر کامل نشه درستم نمیخوابه
کلا دیگه به حرف کسی کاری ندارم خودم میدونم بچه وقتی شیر میخواد یعنی لازم داره و باید بهش داد حالا چه شیر خودت چه شیر خشک

اگه بالا نیاره و مدفوع خوب باشه ک مشکلی نیست بده بخوره پسرا خیلی اشتها دارن

چه جالب همه این مشکلو داریم🥲🥲

منم همین مشکل دارم پدرم داره درمیادازپاافتادم دیگ ناندارم تواین چندروزه

سعی کن پستونک بهش بدی ،یه ماهش که رد شد کم کم بهتر میشه دختر منم همینجور بود کم کم بهتر شد

منم به دخترم ۶۰تا میدادم
وقتی میخوره و بالا نمیاره و ادرار و مدفوعش هم خوبه دیگه نگرانی نداره
دختر من هر سینه رو یه ربع میخورد
سیر نمیشد
بلافاصله بعدش ۶۰تا شیرخشک میخورد

پستونک بزارید دهنش ، شاید ولع این رو داره که دهنش فقط تکون بخوره

سوال های مرتبط