تو گهواره من فردا همه روز زایمانشونه😐😂

۱۳ پاسخ

برای منم همه زایمان کردن و از بیداری شب ها مینالن

یجوریه انگار همه زاییدن من موندم حس غریبی میکنم😂😂😂

تو گهواره منم همه‌ حسودیشون میشه که‌ اینا‌ باردارن😀😀😀نصف دیگه شون هم‌چشم خوردن 😀

واسه من امروز رفتن بزان همه

مال من همه از هفته 18تک نوک شروع میکن تا آخرش که هفته 32بود

اوه من اول راهم همه زده هفته ۵یا۶😂

منم ب🫢🫢🫢🫢 زوده ولی حس زایمان گرفتم🤣

واای منممم
بین جمع ریش سفیدا افتادیم😂😂😂

از منم همه بچه ۲۸ روزه دارن😐😑💔

ماله من هردوشون هستن

چرا ما بیداریم اخه

در عوض برا من همه رفتن انتیو همه ام مثل هم نزاییدبم

از منم همه یا زایمان کردن یا این هفته می‌خوان زایمان کنند😅😅

سوال های مرتبط

مامان همتا مامان همتا ۱۳ ماهگی