کیامثل من ۳۸هفته زایمانشونه دیرمیگذره

۶ پاسخ

من ۲۷باید برم یعنی سه روز دیگه.
نمیگذره اصلا این چند روز☹️

منم ٣٨ هفته تاريخ زايمان داد بهم ولي نميگذره چرا خسته شدم واقعا

من ۳۸ زایمانمه هرچی به آخرا نزدیک میشه کند میگذره

منم دکترم گفته ۳۸ هفته.
مگه به غیر از مواقع اضطراری زودتر هم میشه زایمان کرد؟

برا من ۳۶ هفته‌س خیلی دیر میگذره

من
خداروشکر داره خوب میگذره من ماه ششم واسم دیر گذشت خیلی دیر

سوال های مرتبط

مامان پسرکوچولو👶🏻 مامان پسرکوچولو👶🏻 ۱۲ ماهگی
مامان کیارش مامان کیارش هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان MAHYA & BABY مامان MAHYA & BABY ۶ ماهگی
مامان آروین مامان آروین ۴ ماهگی
مامان آوینا مامان آوینا ۷ ماهگی