همه دارن زایمان میکنن چرا من نمیرسمممم

۴ پاسخ

منم نرسیدم راحت باش

گهواره من پر شده از:
۱. دارم میرم بیمارستان برام دعا کنید
۲. بالاخره منم زایمان کردم
۳. چیکار کنم دردام شروع بشه
۴. عکس نوع ترشح
۵. دعوای مادرشوهر و عروس😐

بمون ۳۹پر کن بعد بخدا میدونم سخته ولی این همه ماه تحمل کردیم دوسه هفته هم تحمل کنیم بچه تو شکم بهتر و راحتر تغذیه میشه تا بیاد بیرون

😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان نوحا🎈🦭 مامان نوحا🎈🦭 روزهای ابتدایی تولد