خوشبحالشون کاش ماهم الان زایمان میکردیم😫
خوشبحالشون کی برسه ماهم زایمان کنیم از این دردا خلاص شیم
منم زایمان نکردم
باز گهواره من پر شده مامانای ۳۰ هفته به بالا😅
خوشیحالشون
خوبه که
منم ديشب بعد ١٢ ساعت بستري زايمان كردم 😍
منم ساعت ۱۰ دارم میرم بیمارستان واس زایمان🥲
واسه من هفته 32 اندازه ی کل بارداریم طول کشید مگه میگذررررررره
کاش نوبت منم شه واقعا🤦♀️فروردین همینجوری همیشه دیر میگذره وای بحالی ک ماه ۹ بارداریم بیوفته تو اون ماه
منم بستری شدم برای زایمان. دعا کنید
نهه من هنوز زایمان نکردم😭😭😭
ولی خودمون هنوز موندیم 🦦🦦🦦🦦
😂😂😂😂😂چون وقت زایمانشونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.