چرا امروز گهواره رو که باز میکنی همه دارن زایمان میکنن

۱۴ پاسخ

خوشبحالشون کاش ماهم الان زایمان میکردیم😫

خوشبحالشون کی برسه ماهم زایمان کنیم از این دردا خلاص شیم

منم زایمان نکردم

باز گهواره من پر شده مامانای ۳۰ هفته به بالا😅

خوشیحالشون

خوبه که

منم ديشب بعد ١٢ ساعت بستري زايمان كردم 😍

منم ساعت ۱۰ دارم میرم بیمارستان واس زایمان🥲

واسه من هفته 32 اندازه ی کل بارداریم طول کشید مگه میگذررررررره

کاش نوبت منم شه واقعا🤦‍♀️فروردین همینجوری همیشه دیر میگذره وای بحالی ک ماه ۹ بارداریم بیوفته تو اون ماه

منم بستری شدم برای زایمان. دعا کنید

نهه من هنوز زایمان نکردم😭😭😭

ولی خودمون هنوز موندیم 🦦🦦🦦🦦

😂😂😂😂😂چون وقت زایمانشونه

سوال های مرتبط

مامان محمد امین مامان محمد امین روزهای ابتدایی تولد
مامان قمر♥️🎀 مامان قمر♥️🎀 هفته سی‌ویکم بارداری