دست بالا دست زیاده 😃مام نگاه میکنیم تا ۳۰ هفته هزار فرسخ راهه
من دوس دارم دیر بگذره اتفاقا😁
مامان سوین زایمان کردی؟
چه طوری خواهر
نینی چه طوره
عزیزم نوشتی زایمان کردی خوبی بچت خوبه؟
زهرا جان زایمان کردی؟حال خودت و نی نی خوبه؟🥺
چند ساله گیر کردم تو ۲۴😂😂😂😂😂
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
انشاالله برسیم به هفته۳۸😍😁🥹🥹
🤣🤣🤣🤣
حالا خوبه تو ۳۰
ما ک هنوز ۲۰ هم نشدیم چی بگیم😂
هعییی منم گیر کردمممم🫠😩😩
بدتر از این میدونی چیه همه ی هم هفته هات زایمان کرده باشن و تو مونده باشی 😂من تو این مرحله گیر کردم
چراااااا نمیره از سی هفته ببعد گیر کرده دیگ نمیره
😩😩وای اره. همه دارن ساک میچینن
تنها ماهی به نظرم زود میگذره ماه هشتمه
والا ما هم هی نگاه میکنیم میبینیم همه بالای ۳۰ هفته. انگار فقط من زیر ۳۰ موندم 😂
حالا ۳۴ بشی که اصلا نمیره هر یه روزش انگار یه هفتست
😂😂اره همه بالای ۳۷ هفتن
🤣🤣🤣🤣 راس میگیا تازه طبق ان تی چن روز کمتره از گهواره
آره دیدی همه زایدن🤣حس تنهایی دارم
کلا از ۳۰ به بعد نمیره.
حالا بزار ۳۴ بشی به بعد اون ک اصلا نمیره
دقیقا ایشاالله نوبت ماهم برسه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.