۶ پاسخ

من سه وعده بهش میدم صبح بعدازظهر و اخرشب
شما که بچه ت کوچولوتره ممکنه عادت کنه به شیشه..به نظرم فعلا فقط شبها بده تا شیرخوردنش یه کم تثبیت بشه..بعد بیشترش کن

اگه دلت میخواد شیر خودتو بخوره سعی کن بیشتر سینه خودتو بدی کمکی روزی نهایت دوبار بده اونم بیشتر تو خواب بده

عزیزم اگه شیر داری بهتره شیر خشک ندی چون بعد یکی دوماه سینتو دیگه نمیخوره فقط باید شیر خشک بدی

بستگی داره چقد خودت شیرداشته باشی
اگه شیرت زیاده دوبار ازخودت ی بار شیرخشک
اگه کمه دوبار شیرخشک ی بار از خودت

من شیر خودمو با کمکی میدادم‌
حالا ۲ روزع سینه مو نمیگیره

خیلی ناراحتم

من شیر خودم+ ۲ سی سی شیرخشک

سوال های مرتبط