۷ پاسخ

فکر میکنم آزمایش اول صبح فقط برا آزمایش کشت ادرار مهمه
که احتمالا براتون نوشتن اونو هم

نه من دادم ادراره دوم بود
فقط باید ناشتا باشی برا تست تیروئید دستشویی برو مشکلی نیس

ادرار هم هست ولی مشکلی نیس ادرار چه زمانی باشه
چون من هفته پیش رفتم ازمایش پرسیدم اینو

برو دستشویی فرقی نمیکنه ادار چندوم دیگه خودت ناشتا هستی

ادرار اول صبح باشه خیلی بهتره

اگه ازمایش ادرار اولیه خواست ظرف روبیارخونه فردا ببر

برو دستشویی

سوال های مرتبط