طبیعی عزیزم تا یکماهگی میزنه اینا بعدشم خودش خوب میشه دختر منم همینطوری بود الانم گاهی دوتا میزنه خوب میشه صورتشومدام تمیز کن واسش کرم وازلین نوزادان بزن
این کجای صورتشه
جوشای روصورت نشونه تپل شدنشه داره آب میره زیرپوستش
دکتر به من گفت هروقت جیش یا پی پی کرد با اب بشور چیزی نزن فقط اب.بعد با باد ولرم سشوار خشک کن بزار کمی ازاد باشه بعد یه کرم کالاندولا بزن من انجام دادم درست شد
باز اگر خیلی نگرانی امروز دکتری ببرش
یه دکتری گفت طبیعیه و امکان داره کف دستاون هم اینجوری بشه...البته من سر دخترم تجربه نکردم
ولی اگر این علائم داشت سریع ببرش دکتر
تب_بیحالی یا بدخوری_تاول_قرمزی شدید یا تورم_چرک زیاد_بوی بد_پخش شدن سریع_درگیری چشم و دهان یا کل بدن
دستشون نکن_ خیلی گرم نگیر بچهرو
روزی یبار با آب ولرم صورتش خیس کن ثلی دست نکش روشون
اکنه های نوزادی
ببری دکتر کرم میده
اگ نبردی هیچی نزن سرخود خودش خوب میشه دوره داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.