خانوما بیایی تو روبیکا بحرفیم از تجربه های مون بگیم برای خودمون هم وقت بزاریم گاهی
حالا هر کی خواست بیاد گروه روبیکا داریم تازه افتتاح کردم کسی هم نیست میتونی بیایی بیبینی حالا
https://rubika.ir/joing/+BAHGJEGEA0OVCMPIJISULYGRINTQQBIL
اینم لینگ گروه مون هست
رفلاکس شیردهی نوازد
سلین که دوماهشه
من پناهم که یک ماهشه رو هم بیدار نیمکنم
از همون روز اول
اصلا خواب بچه رو به هم نزن
فقط مطمعن باش که آخرین شیردهی سیر شده باشه از گشنگی نخوابیده باشه همین
اصلا بیدارش نکن دختر من تا ۹ ساعت یبار خوابید .
نه نکن ۴ ساعت مشکلی نداره ولی ۵ ساعت نشه هر ۴ ساعت بهش شیر بده
به هیچ عنوان بیدارش نکن گشنه اش بشه خودش بیدار میشه
من از دکتر پسرم پرسیدم گفت نوزاد ۲ ماهه شب تا ۵ ساعت هم میتونه شیر نخوره و بخابه ، پسر من دقیقا سر ۴ ساعت گرسنه میشه خودش بیدار میشه و گریه میکنه برای شیر .
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.