۱۲ پاسخ

جدن یه سوال اگه تجربه طبیعی ندارید چرا با حرفاتون باعث میشین اونی که میخواد طبیعی بیاره ناراحت بشه اصلا هم گشاد نمیشه از هرکی طبیعی اورده سوال کردم میگن دروغه واژن حالت کشسانی داره بعدچند مدت به حالت قبل برمیگرده

ربطی ندارع عزیزم بلاخره شما دهانه ی رحمت داره باز میشه و طبیعیع

نه والا همسرم میگه خیلی تنگ تر میشی حامله میشی حتی بعد زایمانمم خیلیییییی اذیت میشم باید کلی ژل بزنم سزارینم

عزیزان من نظر شخصیمو و خیلی از دوستان ک تو همین گهواره گفتن رو گفتم.من راجع ب واژن کسی نظر ندادم خداروشکر ک راضی هستین انشاالله هر کس هر انتخابی داره راضی باشه.اینجا نظر دهی آزاده و نیاز نیست نسبت ب همدیگه انقد ناراحت بشیم.

من شوهرم همچین نظری داشت نمیدونم دیگه😂

من از هفته ۱۹ تا الان رابطه نداشتم میترسم اینه بزارم چیز بدی ببینم 😂😂😂
با این که رابطه نداشتم احساس گشاد شدن میکنم
ولی اون هفته دکترم منو معاینه کرد خیلییییییییی درد داشتم

نه ما الان یک روز درمیون رابطه داریم اصلا این طور نیست

تو خود بارداری واژن گشاد میشه بعد دوباره به حالت قبلی خودش برمیگرده ماما اینو میگفت

بدن داره آماده میشه برا بیشتر گشاد شدن،سزارینا ک نمیشن ولی طبیعیا طفلکیا گساد میشن و درست هم نمیشه...هرکسی میگه گشاد نمیشه اشتباه میکنه.

خب طبیعیه فشار میزنه پشتش بعدش خوب میشه

😂آره بابا نگران نباش ماه ۹ بیشتر فشار وزن بچه رو اون قسمته

من الان حس گشادی واژن دارم😐

سوال های مرتبط