نگه میداشتم چون خداروشکر باداری خیلی خوبه داشتم دلم شدید تنگ شده برای بارداری
بعد چهل رابطه خواهیم داشت دیگه
سرمو میکوبم تو دیوار
یکماه اصلا نمیشه نزدیک شد چه برسه بارداری
والا من طبیعی بودم تا ۲ماه هم نمیشه اینقدر بخیه درد دارع
اینو من چنروز پیش تو گهواره دیدم پشمام ریختتتت بعد چهل روز از زایمانش کخونریزیش تموم شده نزدیکی داشتن دوباره حامله شده🤐😬
هرچی که خدا بخواد همون میشه من دوتا بچه دارم همش میگم هرچی خدا بده بالا سرم جاش میدم
خودمو دار میزنم😂😂
هیچی به نام خدا سکته
حتی نمیتونم بهش فکر هم کنم😐
انقد میترسم قرص شیردهی میخوردم جلوگیری طبیعی هم داشتم بعد بازم فکر میکردم حاملم قرصام قطع کردم تا پریود شم مردم زنده شدم ولی شدم😑😂 مادربزرگم میگف امتحان کن ببین اصلا حامله میشی چون تا دوسال شیردهی حامله نمیشی خوب شد به حرفش گوش ندادم
منکه تا ۵۰روز خونریزی داشتم بعد از ۳ماه هم خودمون خواستیم ولی دیگه یه روش جلوگیری مطمئن انتخاب میکنم چون دیگه بیشتر از دوتا نمیخایم فعلا
اخه این چه حرفیه سر صبحی گوشت تنم اب کردی😂🤣🤣😭
بنام خدا،سکته
😰😰😰😰
خودکشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.