۲ پاسخ

من دخترم نان و گیگوز رو باهم میخوره

عزیزم نوزاد ۱۷ روزه برای کولیک هنوز زود شیرمخصوص کولیک هم تلخ و بدبو هستش ولی تمام شیرخشک های شماره یک دستورالعملشون یکیه نان زودتر چاق میکنه ولی خیلی نفخش زیاده من دخترم آپتامیل میخوره

سوال های مرتبط