دفع پروتئین ختم بارداری میدن من اونجوری شدم
اره من دفع پروتیین خفیف دارم مثلا رو ۳۱۲ ولی جنینم خیلی وزن نگرفته ، چند تا دکترم رفتن گفتن مهم نیست چند گرم پایین تر ، مهم اینه سلامت باشه و اینکه خودت ب کلیه هات اسیب نرسه ، بچه ب دنیا میاد شیر میخوره زود وزن میگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.