۴ پاسخ

طبیعی عزیز، منم دقیقا اینجوریم
شکمم همونی که بوده بزرگتر نشده و کمتر از قبل احساس سنگینی دارم. ولی حرکتای بچه رو حس میکنم .روزی چند بار تکون میخوره .
اگه قبل حرکتاشو حس میکردی الان حس نمیکنی ، یه سونو برو ولی اگه حرکتاشم مثل قبل حس میکنی مشکلی نیست

ی سنو برو

خوبه که …سنگین باشی بارداری اذیت کننده میشه گلم فرز بودن خوبه

طبیعیه عزیزم نگران نباش این پروسه کمی شگفتی داره و علامت سوالای زیاد ولی باید بیخیال همه چی بشی و عادی روزاتو بگذرونی تا موعدش برسه و کوچولوتو بغل بگیری

سوال های مرتبط