من ۲هفته دیگه تولدشه ولی خانواده خودم و همسرم و عمم دعوتن ۲۰نفریم
با دندونیش یکی گرفتم.اقوام درجه یک رو گفتم ۵۰ نفری شدن
خانواده خودم و خانواده همسرم باهم
البته تعدادمون زیاد شد ۲۳ نفر بودیم
خانواده خودم و خانواده همسر همین😛فقطم رقصیدیم تولد بزرگا بود بجا بچه😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.