۴ پاسخ

من ۲هفته دیگه تولدشه ولی خانواده خودم و همسرم و عمم دعوتن ۲۰نفریم

با دندونیش یکی گرفتم.اقوام درجه یک رو گفتم ۵۰ نفری شدن

خانواده خودم و خانواده همسرم باهم
البته تعدادمون زیاد شد ۲۳ نفر بودیم

خانواده خودم و خانواده همسر همین😛فقطم رقصیدیم تولد بزرگا بود بجا بچه😂

سوال های مرتبط