ازمایش بتا بده تا مطمئن بشی
اگر مثبت بود حساب کن ببین چند هفته هستی
بعد بستگی به خودت داره میری دکتر یا نه
من خودم باشم نمیرم تا طبق پریود ۸ هفته بشم بعد میرم سونو و با جواب سونو میرم پیش دکتر
آزمایش بده جوابشو ببر بهداشت پرونده تشکیل بدن . دیگه خودشون میگن چیکار کنی نکنی . قرص و ویتامین هم میدن مصرف کنی . بیشتر اسیدفولیک و اهن میدادن فک کنم
قدم بعدی آزمایش میدی بعدم پیش متخصص زنان و...تاسه ماه بارداری ناشتااندازه یه عدس کندرمیحوردم ومیوه هم خیلی میخوردم
باید آزمایش بدی بدنت کمبود نداشته باشه و ۸ هفته بری برای سونو قلب
برو دکتر خودش دارو بهت میده ولی فولیک اسید قرصیه که قبل اقدام میگن سه ماه قبل باید بخوری و بعدش
برو دکتر همین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.