۵ پاسخ

اگر دیر به دیر مدفوع میکنه و یا یبوست داره بخاطر همونه
من دخترمو ۸ ماهه از پوشک گرفتم اما همچنان پی پیشو نگه میداره،گاهی تا یک هفته هم نگه میداره و مدام میگه دلم و مقعدم اذیته

درد مقعد شاید بخاطر یبوست هست
دل درد هم می‌تونه واسه انگل ،عفونت ،یا بازم یبوست باشه

انگل نداره؟

ویروسه پسر منم همینطوره

اره دخترم بخاطر یبوست های مکرراینطوریه

سوال های مرتبط