میشه به بچم‌کیوی بدم تا حالا ندادم

۶ پاسخ

آره من دادم

اره بده خیلی خوبه

من میدم

کیوی خاصیت حساسیت زایی داره برای باراول کم بده

آره من ۱۱ ماهگیش دادم

اسهال میشه ندع

سوال های مرتبط