هرماستی که خودتون استفاده میکنید.معده بچرو سوسول بار نیار...مگه ماها خودمون چی میخوردیم،والا که همه چیز بهمون میدادن...ماست خیلی خوبه هم یبوست نمیشه هم کلی کلسیم داره.حتما به بچت بده که لازمه براش
دختر من بیشتر طعم دومینو پرچرب دوست داره بقیه ماستارو نسبتا سخت میخوره نمیدونم از کجا میفهمه
من هرماستی میدم
اما پرچرب
من پروبیوتیک میدم
ماجان
اگر گیر نیاوردی پرچرب پروبیوتیک
ماست ماجان
من سون میدم
ماست پرچرب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.