۲ پاسخ

پسر منم دو روز تب داشت بردمش دکتر گفت گلو و گوشش التهاب نداره هیچ علائمیم نداره دیشب دیدم دندون اسیاب بالایی نوکش زده بیرون امروز خداروشکر تبش قط شده ولی بشدت بهونه میگیره🥺

اگه تب نداره نبر
ولی دوباره تب کرد حتما ببر

سوال های مرتبط