۶ پاسخ

اره یه بار دیگه استفاده میکنم

من که استفاده میکنم میبینم کاملا خشکه نمیندازم

من از وقتی از پوشک گرفتم شبا هم‌ پوشک نکردم شب چند بار میبردم دستشویی
ولی اگه قرار بود پوشک کنم‌ مثل چیزی که شما میگید دوباره از اون پوشک استفاده نمی‌کردم چون بالاخره بچه عرق می‌کنه یا هرچی بنظرم مناسب نیست

مینداختم

به محض اینکه دیدم پوشک خشکه دیگه پوشک نکردم. بعضی شب‌ها که خیلی آب میخوره از روی شلوارش وقتی که خوابه یه شورت آموزشی میپوشونم

از پوشک گرفتی

سوال های مرتبط