خانمایی که نزدیک زایمانتونه چه حسی دارید؟🥺❤️

۲۴ پاسخ

هنوز کلی کار نکرده دارم
از ورود یه موجود جدید بی دفاع و وابسته به شدت استرس می گیرم

من وارد هفته ی ۳۰ که شدم استرس گرفتم... همش به این فکر میکنم که میتونم مامان خوبی بشم یا نه! نکنه خسته بشم و نتونم؟ نکنه از پسش بر نیام؟ به کارایی که بدون بچه میکردم میرسم یا نه؟ و
...

استرس اونم بخاطر اینکه یه سری کارام مونده
دوست دارم وقتی میاد همه کارام اوکی باشه و همه چی آماده و همه چی اونجور ک دوست دارم پیش بره انشاالله
و همینطورم میشه😊

احساس می‌کنم هیچ کاری نکردم، فکر می‌کردم این موقع که بشه اتاقش اماده باشه ساکش بسته باشه ولی فعلا منتظرم باباش از سر کار بیاد یکم سرش غرغر کنم 😂

خیلی خوشحالم ♥️
روزا رو میشمارم
اصلا باورم نمیشه قراره بغلش کنم بلاخره🥲
فقط نگرانم که به موقع بیاد استرس دیگه ای ندارم

ترسسسسسس

وای فقط یه حس بی تابی برای دیدنش و بغل کردنش دارم. انقدرم این هفته های آخر، ساعت ها و روزها کش میان و طولانی هستن که آدم هر یه روز که میگذره انگار اندازه یه هفته براش گذشته.
چشم انتظاری هم سخته واقعا🥹

فقط دوست دارم زودتر بگذره و بغلش کنم یه دل سیرررر🥹🥹🥹

ترس زایمان

استرس داریم بیشتر

ولله خیلی استرس دارمو هنوز هیچی نخریدممم نمیدونم چکار کنم

من به شدت احساس تنهایی میکنم و‌حس بعدیم اینه که انقد الان ضعیف شدم و دلشکسته که دارم‌هودم‌و‌بازسازی میکنم قوی تر از قبل چون‌هم کار بیرون دارم هم‌تجربه بچه اصلا ندارم و بسیار دست تنهاااا...الان فقط میه‌ام رو‌خودم‌کار کنم در کمال نابودی

اوایل عجله داشتم کی نزدیک زایمانم بشه الان استرس دارم🙂

من پریشب نشستم کلی گریه کردم😐چون از هر نوع زایمانی میترسم🥲 نمیشه از دهنم بیارمش بیرون؟😂🤦🏻‍♀️

من فقط دوست دارم بگذره برسم به ۳۶ خیالم راحت بسه بچه دستکاه نمیره

استرس بچمو دارم دخترم عادت داره ب من نمیتونم چیکار میخواد بکنه تو اون یه شب که نیستم

بارمو زمین بزارم نفس بکشم برگردم ب زندگی به وزن قبلی ب روال عادی

فقط استرس جنگ😓😓😓

حس استرس شدید برای زایمان
چون از اول استراحت بودم و همچنان هستم و شیاف و..‌ استفاده میکنم میترسم از زایمان طبیعی دوس دارم سزارین شم چون خیلی دارو مصرف کردم زایمانم سخته قطعا ولی معلوم نیست چی میشه

ترس زایمان

استرس ،هیجان همه چی قاطی😂

میگم کاش دور از بزام می‌خوام تازه برم کلاس خیاطی و آرایشگری 💔😫🤦🏻‍♀️😂

امروز شدم ۳۶
والله فقط استرس، سنگینی ، بفکرتغذیه خوب،توان راه رفتن و پهلو ب پهلو شدن هم که هیچ نیست

اگر منو نزدیک حساب می کنی استرس

سوال های مرتبط

مامان توت



فرنگی مامان توت فرنگی ۱۲ ماهگی