۳ پاسخ

ازمایش cbcکه برای نشون دادن میزان گلبول سفید و قرمز و پلاکت هاس،ازمایش esrبرای عفونت ،تیرویید و کراتبن و ادرار و مدفوع هست‌

چه بد خط
من فقط یکیشو متوجه شدم که تیروئیده

🤔
خدایی اینو چه جوری میخونن

سوال های مرتبط

مامان فرشته ها مامان فرشته ها ۴ سالگی