۲ پاسخ

من ارژی پلاس تنهایی دادم حواب هم گرفتم برای پسرم هر بار هم قدش و میگیرم تو خونه

دوتر به من گفت ارژی پلاس و با استئو کویین باید بدی چون مکمکل همن هر کدوم تنها بدی فایده نداره

سوال های مرتبط

مامان 🩷پناه🩷 مامان 🩷پناه🩷 ۴ سالگی