فکرکنمپاهاتو باید ببندی ک خون لخته نکنه
اگ استراحتی
توبیمارستان دیدم بستهبودن هرکی ورم داشت گفتن برااینه خون لخته نکنه
من تازه ورم کرده یکم پام🥹ولی خم راست نمیشه درد میکنه
مگه لاک ضرر نداره زدین؟منو ترسوندن نمیزنم 🤦🤦🤦
اره🥲🥲🥲
خیلی کم
اره..
اره فشار بالایی؟
اره باد داره
آره عزیزم مراقب فشارت باش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.