انگشتت بزن روپات بردار اگه جای انگشتت بمونه ورم داری عزیزم
عزیزم باید با قبلش مقایسه کنی
زایمان طبیعی میخواهی انجام بدی گلم ؟
ماک از قبل ندیدیمت ولی خودت دس بزن رو پات ببین زیر پوستت حالت خیلی نرمیه اگ باشه ورم داری البته طبیعیه چون وزن میره بالا
ورمیخطرناکه ک وزنتو زیادی ببره بالا و چاقت کنه یا دس ب ساقت بزن چن ثانیه فشار بده اگ سه میل بره پایین و سریع برنگرده ورم داری باید پیگیر شی اینو ماما ب من گفت
یه مقدار انگار ورمه
آره تپلو شده
یزره...
سلام بله کمی داره
اندکی کم.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.