سلام به نظرتون پاهای من ورم داره

تصویر
۹ پاسخ

انگشتت بزن روپات بردار اگه جای انگشتت بمونه ورم داری عزیزم

عزیزم باید با قبلش مقایسه کنی

زایمان طبیعی میخواهی انجام بدی گلم ؟

ما‌ک از قبل ندیدیمت ولی خودت دس بزن رو پات ببین زیر پوستت حالت خیلی نرمیه اگ باشه ورم داری البته طبیعیه چون وزن میره بالا
ورمی‌خطرناکه ک وزنتو زیادی ببره بالا و چاقت کنه یا دس ب ساقت بزن چن ثانیه فشار بده اگ سه میل بره پایین و سریع برنگرده ورم داری باید پیگیر شی اینو ماما ب من گفت

یه مقدار انگار ورمه

آره تپلو شده

یزره...

سلام بله کمی داره

اندکی کم‌.

سوال های مرتبط

مامان دونه(نلین)👶 مامان دونه(نلین)👶 ۲ ماهگی
مامان آوای مامان🩷 مامان آوای مامان🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان دوقلوها مامان مامان دوقلوها ۵ ماهگی