۷ پاسخ

خانمایی که سوتین نمیبندین
به زودی سینه هاتون میفته پایین
سوتین های راحت و خنک بگیرید ببندید که اینجوری نشه

من دو روز نبندم
روز سومی درد میگیرن سینه هام🥲

من نمیبندم اگه ببندم میسوزه در صورتی که قبل بارداری اگه نمیبستتم انگار لخت بودم ولی مال منم تیر میکشه و میسوزه

اگه سوتین نمیبندی تو خونه گاهی ببند داره سینت سنگین میشه تیرکشیدنش عادیه

واسه منم تیرمیکشه
اصن ت خونه نمی‌بندم سوتین خفه میشم

نه بابا آزاد و رها میزارمشون ،قبل بارداری هم تو خونه نمیبستم

آره طبیعیه.
من نمیبندم خفه میشم

سوال های مرتبط

مامان جوجه⚘️ مامان جوجه⚘️ هفته چهلم بارداری
مامان ☁️اَبرا خانوم☁️ مامان ☁️اَبرا خانوم☁️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان میرال 🍓🌙💖 مامان میرال 🍓🌙💖 ۱۱ ماهگی