خانمایی که سوتین نمیبندین
به زودی سینه هاتون میفته پایین
سوتین های راحت و خنک بگیرید ببندید که اینجوری نشه
من دو روز نبندم
روز سومی درد میگیرن سینه هام🥲
من نمیبندم اگه ببندم میسوزه در صورتی که قبل بارداری اگه نمیبستتم انگار لخت بودم ولی مال منم تیر میکشه و میسوزه
اگه سوتین نمیبندی تو خونه گاهی ببند داره سینت سنگین میشه تیرکشیدنش عادیه
واسه منم تیرمیکشه
اصن ت خونه نمیبندم سوتین خفه میشم
نه بابا آزاد و رها میزارمشون ،قبل بارداری هم تو خونه نمیبستم
آره طبیعیه.
من نمیبندم خفه میشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.