۳ پاسخ

من هندوانه میدم اونم خیلییی کم اندازه یه انگور ولی طاابی ب نظرم حساسیت میاره

اگر طبق blw پیش میری مجازی

طالبی کلا حساسیت زاست ندی خیلی بهتره

سوال های مرتبط

مامان مـــهـا مامان مـــهـا ۱ سالگی
مامان آریشا مامان آریشا ۱ سالگی
مامان آقا کوچیلی🐣 مامان آقا کوچیلی🐣 ۸ ماهگی
مامان جوجه👶🏼✨ مامان جوجه👶🏼✨ ۹ ماهگی
مامان 𝐀𝐫𝐬𝐚𝐲👼🏻🩵 مامان 𝐀𝐫𝐬𝐚𝐲👼🏻🩵 ۸ ماهگی
مامان اسرا جون🌠 مامان اسرا جون🌠 ۱ سالگی
مامان فرهان وستین مامان فرهان وستین ۱۵ ماهگی
مامان هدیه خدا🩵 مامان هدیه خدا🩵 ۱۴ ماهگی
مامان پناه خانوم👶🫀 مامان پناه خانوم👶🫀 ۱۴ ماهگی