چرا من هنوز هنگم و نمیتونم باور کنم باردارم😮‍💨🥺

تصویر
۱۷ پاسخ

خدایی سومی رو ناخاسته باردار شدی استراحت مطلق هم هستی 😑
قصد دخالت ندارم ها ولی آخه تو این وضعیت....🥺🥴

ایشالا سومیت دختره

خدا خودش کمکت کنه عزیزم انشالا قدمش خیر باشه براتون ❤️

واقعا؟
مبارک عزیزم 😍
کمکی داری؟

وای من قش😁😑😐🥺
مبارکت باشه عزیزم ایشالله ک بخوشی برات بگذره

منم 6هفته ام 😭😭😭

مثبته

منک هنگ بودم ولی دیگ فعلا کنار اومدم منم ناخواسته شدو....شما فعلا فقد بی بی چک زدی؟

من هنو باورم نشده خواهر جان 🤣🤣🤣🤣

چندروز بعدتاخیری بی بی چک ژدی ازمایش دادی

خدا خودش کمکت کنه عزیزم کمکی داری؟

تروخدا بگو روش جلوگیریت چیع

سومیه؟مبارکه

واییی چ دوره سختی بدنم میلرزه اصن

نگو با جلوگیری بوده

ای جونم عزیزم
خدا خفظشون کنه
خدا بهت کمک کنه😅😅

منم برا دومی اینجوری بودم
چون ناخواسته بود همش میگفتم خدایا یعنی من الان باردارم
تا صدای قلبشو شنیدم

سوال های مرتبط

مامان نانا مامان نانا ۱۴ ماهگی
مامان جوجو رادوین مامان جوجو رادوین ۱۱ ماهگی