۴ پاسخ

من فقط توبغلم نگه میداشتم که پاهاشوتکون نده پاش اذیت میکرداصلاتب نکرد

درد کرد واکسنش؟من دخترم موقع زدن گریه کرد بعدش خوابید

منم دیروز زدم؛
حوله سرد و خشک گذاشتم تاشب هی تند تند
امروزم دوبار تا الان حوله گرم
دیروز۴ ساعت استا؛دادم
امروز ۶ ساعت
آب هم اصلا به بدنش؛تا ۴ روز نزن
دختر من گه دیروز خیل گریه کرد؛امروز هم تا بیدار‌میشه گریه میکنه

این کیسرومستقیم نبایدروی پوستش بزاری

سوال های مرتبط