از من آره درست بود
واسه من اشتباه بود
برا من گفتن پسر دست زدم بینیم سونو گف دختره
من انجام دادم پسر بود حالا سه شنبه برم سونو ببینم درسته یانه
زنجیر طلا ام رو دست میگرده اونم پسر بود
صددرصد درسته
چجوریه میشه بگین
الکیه اینا همش
آف کورس که نه😄
برای من ۲ بار درست بود
عزیز ۱۸ هفته ای برو سونو خب
بله درسته
چجوریه؟
برا من اشتباه بود
من سر دخترم درست بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.