۵ پاسخ

مكسي كوزي

من نمی‌دونم چیه اسمش ولی مسافرتیه قشنگ برا آپارتمان ا خوبه تا می‌کنی می‌ذاری پشت در

من دلیجان دارم تا۳۰کیلومیتونه بشینه

من بیبی لند دارم خیلی راضیم

من مادر کر داشتم راضی بودم
mother care

سوال های مرتبط