۵ پاسخ

امروز دختر منم همینجور بود😢

رفلاکس داره 🥺

رفلاکس 😑

نگران نباش دحتر منم رفلاکس داره .شدت فشار شیرت زیاده

یا اروقشو خوب نمیگیری یا زیاد شیر میدی

سوال های مرتبط