۱۱ پاسخ

بیخیال حرف مردم من یادمه پسرم به دنیا اومد هرکی میومد میدیدش میگفت معلومه خیلی شیطون میشه بعد دوماه و هیجده روز بود غلت زد قبل سه ماهگیشم آرنجشو به بالش فشار میده خودشو تا کمر بلند میکنه یکی حرف زد بگو خداروشکر بچم قویه

این چه حرفیه عزیزم نه اینطور نیست

نه عزیزم نرماله پسر من دو ماهه علت میزنه هنوز سینه خیز نرفته

چه تعجبی پسرم چهارماه برگشت ۵ سینه خیز شش چهاردست پا ده ماهگی کامل راه میرفت

دیشب دخترم روروشکمش گذاشتم پاهاشوجمع میکردلیزمیخوردبه پشت میومد فقط ۴۸روزشه.هرکی گفته حرف مفت زده بگوبچم زرنگه

وا پسر من الان یک هفتس داره غلت میزنه یعنی از سه ماه و بیست روز، اون روز یه مامانی گذاشته بود که دخترش غلت میزد که سه ماه و چهار روزش بود
توی پنج ماهگی غلت زدن که اوکی هست
ولی اینکه از بدو تولد بچه ای غلت بزنه تا حالا ندیدم و نشنیدم بنظرم غیرممکنه
نگران نباش دلتم یه جوری نشه نمیخواد الکی دنبال عیب واسه بچه هامون باشیم
یه بچه زودتر حرکت میکنه یه بچه زودتر دندون در میاره یه بچه زودتر حرف میزنه و جمله میگه
با وسواس خودمون و بچه ها رو اذیت نکنیم گناه دارن

چقدر بیشعور بوده. ماشاالله به بچت. خیلی هم خوبه. بعضیا چشم ندارن شادی ببینن.

سوال منم هست پسر من تو ۲ ماه و ۱۹ روزگی غلت زد همش میگم نکنه خدایی نکرده 🥲😔

دختر منم سه ماهگی غلط زد الان سینه خیز میره
منم استرس گرفتم الان این پبامتو دیدم

نه عزیزم خیلی طبیعیه،دختر خاله من 7_8ماهگی راه رفت😂
سالم هم هس

حرف مفت زده بیش فعالی بعد ۴ ۵ سالگی تشخیص میدن بعضیا فقط بلدن یه استرسی بدن

سوال های مرتبط