سینه درد داشتم ، اونم رفته
من فقط درد مثل درد پریود و اشتهام زیاد شده و خوابم زیاد شده
حالت تهوع، خواب زیاد
از اول فقط ضعف.. درد سینه خواب زیاد
والا خیلی علائم خاصی نداشتم فقط سینه درد و هراز گاهی حالت های پریودی میگرفتم
فقط سینه درد هیچ علائمی ندارم
تهوع زیاد بی حالی وخستگی دل درد مثل پریودی و سینه درد
کمر درد دل درد بی حوصلگی تهوع شدید بی اشتهایی
گاهی دردای پریودی دارم ک میاد و میره و اینکه نوک سینه هام خیلی حساس شده همین فعلا سونو نرفتم 🥴
منم هیچ علائمی ندارم یکم نگرانم😵💫
هیچی🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.