علائماتون تو ۶ هفته چیبود؟داشتین یا ن

۱۱ پاسخ

سینه درد داشتم ، اونم رفته

من فقط درد مثل درد پریود و اشتهام زیاد شده و خوابم زیاد شده

حالت تهوع، خواب زیاد

از اول فقط ضعف.. درد سینه خواب زیاد

والا خیلی علائم خاصی نداشتم فقط سینه درد و هراز گاهی حالت های پریودی میگرفتم

فقط سینه درد هیچ علائمی ندارم

تهوع زیاد بی حالی و‌خستگی دل درد مثل پریودی و سینه درد

کمر درد دل درد بی حوصلگی تهوع شدید بی اشتهایی

گاهی دردای پریودی دارم ک میاد و میره و اینکه نوک سینه هام خیلی حساس شده همین فعلا سونو نرفتم 🥴

منم هیچ علائمی ندارم یکم نگرانم😵‍💫

هیچی🥲

سوال های مرتبط

مامان قند زندگیم مامان قند زندگیم هفته دهم بارداری
مامان پناه  🩷🐣✨️ مامان پناه 🩷🐣✨️ روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان فندق مامان مامان فندق هفته هفتم بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۷ ماهگی
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری