خانومای هم هفته من علائماتون چیه؟

۱۱ پاسخ

من صبحانه شام و ناهار مبخورم حالت تهوو میگیرم دوروز نفخ داشتم کنار نافم تیر میکشید شدید

بی‌حال سینه درد بی اشتهام حالت تهوع لگن و کمر درد

سینه درد ،خواب زیاددد‌،
دیروزم رفتم خون دادم یعنی بی حال ترینم 😵‍💫🥲

تهوع درد سینه داشتم الان کمتر شده کمر درددل درد کمی

روزی چهار بار بالا میارم
مداومم تهوع دارم
بیحالم
شبا خواب ندارم
اشتهام هم کور شده
نگم برات 🤮🥺🙁😟

کمردرد زیاد و تهوع

ضعف دارم ولی به هرچی فک میکنم بدم میاد به یه سری غذا ها فک میکنم تهوع میگیرم

سردرد کمردرد و خاب زیاد🫠

سینه درد، سردرد، بیحالی

من تقریبا هیچ علائمی فقط یکم اشتهام کم شده

علائمی ندارم
فقد یکم نوک سینم درد میکنه و تکون میخورم دل درد میگیرم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۷ ماهگی
مامان مامان آرشینا❤️ مامان مامان آرشینا❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهشتم بارداری