هم هفته های من بیاین از علائماتون بگید.

۹ پاسخ

حالت تهوع خفیف صبح ها
گشنگی شدید، بعضی موقع هاهم سوزش معده

من هیچ علامتی ندارم😁

من از هفته ۶ معدم سنگینه انگار گاو خوردم الان هفته ۹ داره تموم میشه هموننممممم ضعف شدید سوزش معده سنگینی معده بی حال و بی انرژیم

یه سوال بی ربط.راست میگن انار بخوری بچه زغال اخته میشه😂آخه به طرز عجیبی انار و نارنگی و پرتغال میخورم بقیه میوه ها رو علاقه ندارم مثلا شوهرم میگه هرروز سیب بخور ولی ندوست

انشاالله خیلی زود علائمت بهتر بشه عزیزم

من حالت تهوع، کمردرد، زیر دلم درد میکنه، خستگی و بی حوصلگی، معده درد و سوزش معده، دهانمم صبحها بدمزه است

ازصبح تا شب حالت تهوع شدید گاهی سردرد و کمر درد اگر کیک و شیرینی بخورم قطعا بالامیارم یبوست هستم 🫠🤦‍♀️

کمر درد بعضی وقتا حالت تهوع

هیچ گاهی تهوع گاهی زیاده روی کنم از خوردن بالامیارم تاحالا۲باراینجورشده خداراشکر دیگ نه

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان کیان کوشولو💙 مامان کیان کوشولو💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۷ ماهگی
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وپنجم بارداری