دوستان شما تو ۵ هفته یا ۶ هفته چه علاعمی داشتین

۱۵ پاسخ

من فعلا فقط دردی مث درد پریودی دارم و بی اشتهایی

سرگیجه حالت تهوع و بی حالی

حالت تهوع،ضعف شدید و گرسنگی،درد نوک سینه

من خیلی زیاد ضعف میکنم ، نسبت ب همیشه بیشتر میرم سرویس بهداشتی
بعضی وقتا بدشت معدم سنگین میشه و سوز میزنه

هیچی علایمی نداشتم

هيچي هنوزم هيچ علائم ندارم

سرگیجه
یه وقتا یکم تیرکشیدن زیرشکم
درد سینه
الانم یکم حس تهوع

منکه هیچی

عزیزم میشه بگی تو سوالاتت رو از کدوم قسمت گهواره مطرح میکنی؟

منکه هیچی
بعد هفته های ۸؛ تلخی دهانو... دل ضعفه شدید، حساس شدن به بوها و بی میلی به غذا...

حالت تهوع
بی حالی
حساسیت به بوها
حس میکردم خونمون مخصوصا اتاق خوابمون بوی گِل سبزی فروشی میده🤦🏻‍♀️
به بوی آدما و دستشویی حساس شده بودم

من یه کمی زیر دلم دردهای خفیف داشتم، و خواب آلوده و خسته بودم همش

هیچی جزدردپریودوسینه درد
اماهمین که قلبش تشکیل شد علائمم شروع شد تهوع وضعف و

هیچ علائمی

ویار وحشتناک

سوال های مرتبط

مامان سنجدکوچولو مامان سنجدکوچولو هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دونات کوچولو
🥯 مامان دونات کوچولو 🥯 هفته یازدهم بارداری
مامان آیسل مامان آیسل هفته دوازدهم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته پانزدهم بارداری