بابا جهت سرگرمیه
انقدر بدم میاد مدام میگن ربط نداره و فلان
به علایم دل نبند مثلا من دختر داشتم و اصلا کلا علایم نداشتم نه تهوع نه ویار نه هیچ علائم دیگه ای
عزیزم خودتو درگیر این چیزا نکن هر کس علائمش با اون یکی فرق داره
چون من خیلیا رو دیدم دو تا پسر باردار بودن و علائمشون کاملا با قبلی فرق داشته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.