خانومایی ک پسر باردارن
تو هفته ی من علاعمتون چی‌بود

۳ پاسخ

بابا جهت سرگرمیه
انقدر بدم میاد مدام میگن ربط نداره و فلان

به علایم دل نبند مثلا من دختر داشتم و اصلا کلا علایم نداشتم نه تهوع نه ویار نه هیچ علائم دیگه ای

عزیزم خودتو درگیر این چیزا نکن هر کس علائمش با اون یکی فرق داره
چون من خیلیا رو دیدم دو تا پسر باردار بودن و علائمشون کاملا با قبلی فرق داشته

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته یازدهم بارداری
مامان عیدی حضرت فاطمه 👼 مامان عیدی حضرت فاطمه 👼 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دونات کوچولو
🥯 مامان دونات کوچولو 🥯 هفته یازدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته یازدهم بارداری