دوغ لواشک. شربت ابلیمو .اولاشم عین چی بالا میاوردم خیلیم وزن کم کردم .بارداری برا هرکسی متفاوته
من کلا ترشی اینقدر قارا و قرقوروت میخورم که فکر کنم بچم سیاه بشه🫣... اصلا میل به شیرینی ندارم وتا دلت بخواد حالت تهوع با قرص زدم. فست فود دوست دارم خیلی و شوری.....
من عاشق ترشی و شوری عستم
من سر پسرم وایی ترشی رو تنها میخوردم آب لیمو میخوردم.😂فست فودی رو زیاد دوس داشتم انرژی زا
عاشق ترشی جات بودم و شوری
اما دیدم بعضیا میگن علائما فرق میکنه
اصلا ب ویار نیست سر پسرم یه چیزایی ویارم بود ک هرکی میشنید میگفت دختر میاری و سر دخترمم همینحوری میگفتن پسر میاری
سلام گلم اگه جنسیت برات مهمه اگه میخای جنسیت رو تضمینی بفهمی چیه با فال قرآنی انجام میشه به این آیدی تو روبیکا پیام بده
@Nazdaneh1403
من ترشیجات میخوردم ودختربود
بسته به طبع وژن میل غذایی
من ترشیجات دوست دارم و چیزای نمکی 🥺🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.