خانمایی ک پسر باردارن ویار وعلائمشون چی هست ؟؟

۹ پاسخ

دوغ لواشک. شربت ابلیمو .اولاشم عین چی بالا میاوردم خیلیم وزن کم کردم .بارداری برا هرکسی متفاوته

من کلا ترشی اینقدر قارا و قرقوروت میخورم که فکر کنم بچم سیاه بشه🫣... اصلا میل به شیرینی ندارم وتا دلت بخواد حالت تهوع با قرص زدم. فست فود دوست دارم خیلی و شوری.....

من عاشق ترشی و شوری عستم

من سر پسرم وایی ترشی رو تنها میخوردم آب لیمو میخوردم.😂فست فودی رو زیاد دوس داشتم انرژی زا
عاشق ترشی جات بودم و شوری
اما دیدم بعضیا میگن علائما فرق میکنه

اصلا ب ویار نیست سر پسرم یه چیزایی ویارم بود ک هرکی میشنید میگفت دختر میاری و سر دخترمم همینحوری میگفتن پسر میاری

سلام گلم اگه جنسیت برات مهمه اگه میخای جنسیت رو تضمینی بفهمی چیه با فال قرآنی انجام میشه به این آیدی تو روبیکا پیام بده



@Nazdaneh1403

من ترشیجات میخوردم ودختربود

بسته به طبع وژن میل غذایی

من ترشیجات دوست دارم و چیزای نمکی 🥺🫠

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته دوازدهم بارداری
مامان مامانAlmaو🍓 مامان مامانAlmaو🍓 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان غزل و دوقلوها مامان غزل و دوقلوها روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱ ماهگی
مامان عیدی حضرت فاطمه 👼 مامان عیدی حضرت فاطمه 👼 هفته سی‌وسوم بارداری