خانمایی ک ویار ندارین در چ حالین

۱۰ پاسخ

بندگان برگزیده ی خدان

برین خداروشکر کنین که ویار ندارین من یه ماه شب و روز ندارم زندگی ندارم

من ویارم کم بود در عوض از اولش کمر درد و دل درد داشتم

استرس میگم حتماحامله نیستم😂

رفتم سونوقلب کوچولوش میزد🙃❤️

منم خداروشکر خوبم و شنبه باید برم انتی برام دعا کنید فقط استرس انتی دارم

استرس
کاش ویار داشتم 🫠

من که همش استرس دارم فک میکنم حامله نیستم

عالیم😍😂

استرس داره دیونم میکنه 😅

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته یازدهم بارداری
خانم آقا امید خانم آقا امید قصد بارداری
مامان 👶🏻😍 مامان 👶🏻😍 هفته پانزدهم بارداری
مامان کرار🐣🐳 مامان کرار🐣🐳 هفته دوازدهم بارداری
مامان نی نی دوقلوها مامان نی نی دوقلوها هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته شانزدهم بارداری