۵ پاسخ

عزیزم درخواست میدی

من سردخترم با اینکه لکه بینی هم داشتم اما استراحت نکردم و رفتم سرکار

بنظرم تو بارداری فقط باید استراحت کرد سرکار رفتن خوب نیست

من شاغلم شیفتی خدمت میکنم
روزایی که خونم همه اش دراز کشم

نه من ک ندارم

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته دوازدهم بارداری
مامان غزل و دوقلوها مامان غزل و دوقلوها روزهای ابتدایی تولد
مامان عیدی حضرت فاطمه 👼 مامان عیدی حضرت فاطمه 👼 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته دوازدهم بارداری
مامان zahra مامان zahra هفته بیست‌ویکم بارداری