خانمایی ک باردارن وخونشون پله داره روزی چندبار میرید میاید

۷ پاسخ

من فقط هفته ای یکبار برای کار ضروری

بستگی داره ی روز چهار پنج بار.ی روز هیچی

ما 52 تا پله داریم خیلی بارداری قبلیم مراعات میکردم ایندفعه شوهرم بستری شد روزی چن بار میرفتم میومدم مجبور بودم
الان خونریزی کردم

من طبقه سومم
هفته ای ۳-۴ بار

شوهرم باشه یبار نباشه هیچی😂

من چند روزی یه بار بالا پایین میشم چون جفتم پایینه زیاد بالا پایین نمیشم مگه اینکه مجبور باشم

ماهی یکبار برای دکتر رفتن،خیلی رعایت میکنم

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته دوازدهم بارداری
مامان غزل و دوقلوها مامان غزل و دوقلوها روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه هفته دوازدهم بارداری